Parfémy na léto


Tak jako jste vyměnili zimní kabát za letní šaty, vyměňte i parfémy. V horkém létě se raději oblékněte do lehké svěží vůně.

Každé léto přicházejí parfuméři s nabídkou limitovaných letních verzí již známých a dlouho prodávaných parfémů. Vědí, že intenzivní a kořeněné vůně mohou v letních horkých dnech vyvolat bolesti hlavy a obtěžovat okolí.

Vymění proto některé těžší kořeněné a v zimě oblíbené ingredience za lehčí letní koktejl z chladivých esencí osvěžujících citrusů, sladkého letního ovoce a exotických květin. V základu voňavé pyramidy zůstávají jako nezbytný doplněk jemné esence ze dřeva, pižma a pačuli. Nemusíte tedy v létě opustit svůj oblíbený parfém a značku, ale jen si je užít trošku jinak.

Každým rokem vznikají také úplně nové voňavé letní toaletní vody naplněné svěžestí, vodními nótami, esencemi z květin a ovoce. Z některých se stanou takové hity, že se promění v „trvalky“ a parfuméři se k nim naopak vracejí v rámci zimních inovací.

Odlehčené letní varianty klasických vůní nebo úplné letní novinky koupíte většinou jako toaletní vody (EdT), které obsahují pouze 4 až 8 procent alkoholu, zatímco parfémová voda (EdP) obsahuje 80 až 90 procent. Má to svůj význam. V létě se pohybujeme více v přírodě a na přímém slunci, které může spolu s některými parfémovými silicemi a alkoholem způsobit nevzhledné fleky na kůži.

Pokud jste zvyklí nanášet si svoji oblíbenou voňavou esenci třeba na krk nebo do dekoltu, mohli byste získat ozdobu, o kterou jistě nestojíte a která přetrvává na pokožce i několik let, případně se jí vůbec nezbavíte. Proto v létě opusťte jindy správnou metodu nástřiku toaletní vody na kůži, kde se nejlépe rozvine, a směrujte svoji oblíbenou voňavou spršku esencí raději na místa, kam určitě sluneční paprsky nedosáhnou.

A co nám návrháři připravili pro toto léto?

PURE GREEN, Marc O´Polo (koriandr, grapefruit, zelené jablko, ananas, levandule, cedrové dřevo, vanilka, ambra), EdT 50 ml 690 Kč

AMOR SUNSHINE, Cacharel (bazalka, růžový pepř, muškát, vetiver), EdT 75 ml za 1190 Kč

ETERNITY SUMMER, Calvin Klein (koriandr, vodní meloun, galbánum, anýz, červený jantar, cedrové dřevo, pačuli), EdT 100 ml za 1760 Kč

GLOW AFTER DARK BY JLO, Jennifer Lopez (liči, mandarinka, třešeň, jasmín, pivoňka, růže, pižmo, mech a pačuli), EdT 30 ml za 900 Kč

MISS BOUCHERON, Boucheron (granátové jablko, bergamot, parmské fialky, růže, brambořík, cedr a pižmo), EdP 50 ml,1890 Kč

NÉONATURA, Seve, Yves Rocher (hyacint, narcis a vetiver), EdP 50 ml za 1100 Kč

HYPNÔSE SHEER, Lancôme, (citrusy, guava, mučenka, vetiver a vanilka), Eau Légere 50 ml za 1250 Kč

FRUITY RHYTHM, Adidas (ovoce, tropické květiny), EdT 30 ml za 299 Kč

CAT DE LUXE AT NIGHT, Naomi Campbell (rybíz, broskev, exotické ovoce, brambořík, květ bavlníku, ambra), EdT 50 ml za 950 Kč

CK ONE SUMMER, Calvin Klein (mandarinka, vodní máta a meloun, zázvor, vanilka, kosatec, dřevo kvajak), EdT 100 ml za 1500 Kč

COOL WATER, Davidoff (levandule, máta, pižmo, kosatec), EdT 40 ml za 890 Kč

LIBERTÉ, Cacharel (pomerančová kůra, bergamotky, citrusy, mandarinka, pačuli, vetiver, vanilka), EdT 30 ml za 1210 Kč

COOL WATER WAVE, Davidoff (meloun, mango, maracuja, růžový pepř, frézie, pivoňky, santalové dřevo, pižmo), EdT 30 ml za 990 Kč

ISLAND VIBE, Avon (mango, ananas, mošus), EdT 50 ml za 329 Kč

LUMIERES D´ÉTÉ NATURAL SPRAY, Cerruti 1881 (magnolie, pivoňka, růže, pižmo a pačuli), EdT 100 ml za 1700 Kč

DKNY WOMEN SUMMER, Donna Karan (červený rybíz, červený tymián, vodní lilie, bílá bříza, dřevo tulipánovníku), EdT 100 ml, 1600 Kč

Určitě hledáte hezké kojenecké oblečení pro vaše miminko. Spodní prádlo pro každou moderní ženu a slečnu. Máme erotické prádlo vhodné jako dárek pro ženy i dívky.

Často kladené otázky k parfémům

Ptáte se proč si kupovat předražené luxusní spodní prádlo, když lze podobný model koupit mnohem levněji? Kabelky jsou modní doplňky, které používají především ženy k uschovávání osobních předmětů. Nákup v Bonpix – objevte aktuální módní trendy a nejnižší ceny! Nákup na Fler je stejně tak jednoduchý, jako je nákup na jakémkoliv internetovém obchodě.

1. Co je to parfém, toaletní a kolínská voda?

Parfémy obsahují 15 až 30 % kompozice, toaletní parfém nebo Eau de parfum 8 až 15 % kompozice, toaletní voda nebo Eau de toilette 4 až 8 % kompozice v koncentrovaném lihu. Kolínská voda (Eau de cologne) obsahuje 3 až 5 % kompozice ve zředěném, často 70%ním lihu (obsahuje 70 % ethanolu).

2. Jak si vybrat správný parfém nebo podobný výrobek?

Především podle vlastního vkusu. Nikdy nevybíráme vůni podle „vzorku“ připraveného aplikací parfému nebo podobného výrobku např. na vatový tampón nebo do krytky spreje, který je pak delší dobu ponechán volně na vzduchu. Takovýto „vzorek“ vůně neodpovídá vůni výrobku v uzavřeném obalu.

3. Je pravda, že stejný parfém má u různých uživatelů poněkud odlišnou vůni?

Ano, je to pravda. Každý člověk má svou vlastní specifickou vůni. Závisí to na vlastnostech jeho pokožky, způsobu výživy a životních zvyklostech. Parfém, který u jednoho uživatele voní velmi příjemně, může na pokožce jiného uživatele působit poněkud odlišně.

4. Mění se vůně parfému, požije-li uživatel např. ostře kořeněné jídlo?

Vůně parfému se nemění, mění se však vůně pokožky, která vyzařuje vůně metabolické přeměny požitého pokrmu. Tato změna je příčinou toho, proč v komplexu s vůní parfému vyznívá celkový dojem odlišně od vůně parfému samotného.

5. Může parfém ovlivnit náladu?

Ano, velmi. Vůně působí bezprostředně na psychickou rovnováhu. Příjemná vůně dokáže velmi rychle zlepšit náladu, ale naopak, pronikavá, velmi intenzivní vůně zneklidňuje a může vyvolat i určité potíže.

6. Existují erotizující parfémy?

V zásadě ne, alespoň ne ve smyslu bezprostředně působícího afrodiziaka. Ale příjemná vůně, kterou používá objekt vašeho zájmu, působí přesto dráždivě. Čím je však vůně svěžejší nebo ovocnější, tím jsou tzv. dráždivé účinky menší.

7. Existují pravidla, jak se má parfém používat?

Ano. Parfém nikdy nesmí „tyranizovat“ okolí. Zde více než kde jinde platí zásada, že méně je vždy více. Během dne je žádoucí používat lehčí toaletní nebo kolínské vody. Parfém samotný má být používán pouze pro výjimečně a slavnostní příležitosti. Je vhodné volit vůně také s ohledem na roční období. Pro teplé letní dny jsou jako stvořené svěží květinové, případně citrusové vůně a jejich četné modifikace. V chladných ročních obdobích se uplatní spíše těžší balzamické i orientální typy vůní. To samozřejmě nemá být železným pravidlem. Výběr vonné garderoby každé ženy se řídí jejím osobním vkusem a způsobem života.

8. Proč se nemá současně používat více různých vůní?

Každý parfém je jedním harmonickým celkem. Použije-li se současně jiný a odlišně intenzivně vonící přípravek, dochází často k disharmonii, která ve svém kompletu může vyvolat nepříjemný dojem.

9. Jak a kde se má parfém „nosit“?

Je to především otázka koncentrace. Uvažuje-li se ona proslulá kapka nanesená za ušním boltcem, je tím zpravidla míněn parfém. Všeobecně se parfém nanáší na místa, kde je pod pokožkou nejvíce krevních vlásečnic, tj. do loketního důlku, ale i do pokolení – do míst, kde je pokožka nejteplejší a kde se vůně parfému plně rozvine. Parfém se také nanáší na vlasy, těsně nad pokožku hlavy. Mimořádně dobře vyniká parfém na oděvech z přírodních materiálů a na kožešinách, nedoporučuje se však nanášet jej např. na bílé a světlé oděvní součásti, zejména pak ne na přírodní hedvábí.

10. Jak dlouho je parfém použitelný a jak se pozná, že není již zcela v pořádku?

Není-li flakon s používaným parfémem vystaven účinku denního světla a teplotám vyšším než asi 20°C, vydrží půl roku i déle. Parfém v originálním neotevřeném flakovu však vydrží i déle než rok. Parfém, jehož barva se mění, většinou ve tmavší odstín a kolem jehož uzávěru se usazuje pryskyřicový prstenec, je zpravidla starý. Také kyselá a pryskyřičná vůně signalizuje, že parfém nebo podobný výrobek má svou dobu použitelnosti již za sebou.


Reklama:

Levné šampóny za super ceny. Parfémy pro muže i ženy - nakupte se slevou 50 %. S erotickou online seznamkou flirtkontakt.cz nezůstane nikdo sám.
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!